Xəbərin Kateqoriyası: Tibb (Sağlamlıq) / Maraqli məlumatlar

Ağrıların səbəbi D vitamini çatışmazlığı

İmmunitetin güclənməsinə kömək edir

D vitamini sümükləri möhkəmləndirir. D vitamini çatışmazlığı bir çox xəstəlik üçün zəmin hazırlayar. 


Hər gün 20 dəqiqə günəş kifayətdir.

D vitamini qəbul etməyin əsas qaynağı günəş işığıdır və bu işıqların təsiri ilə bədəndə yaranır. Gündəlik D vitamini ehtiyacı üçün, qollar, ayaqlar və üzün 20 dəqiqə gün işığı ilə təmas etməsi kifayətdir. Gün şüasının miqdarı; insanın yaşından, rəngindən və b. səbəblərdən asılıdır. D vitamini istehsalı yaşla əlaqəli gedərək azalır.  


Digər vitaminlərdən fərqli

D vitamini, digər vitaminlərdən fərqli olaraq, az sayda təbii ərzaqlarda olur. Ancaq 20%-ni ərzaqlardan ala bilərsiniz. D vitamini çatışmayan insanlar davamlı olaraq dərman və vitamin qəbul etməlidir.


Tərkibində D vitamini olan ərzaqlar

 

1. Balıq yağı

2. Somon balığı

3. Stridiya

4. Yumurta sarısı

5. Pendir

6. Kərə yağı

7. Qaraciyər

скачать dle 11.1смотреть фильмы бесплатно

Oxşar Xəbərlər

Rəylər


Ad:*
E-Mail:
Təhlükəsizlik kodunu daxil edin: *
Okunamayan kodu yenilemek üçün şəklin üstüne tıklayınız