Marketinq insanların ideal və çox vaxt əlçatmaz bədən formasına can atmasını təşviq edir. Bu barədə *“Radio 1”*ə açıqlamasında dietoloq Filipp Kuzmenko bildirib. Onun sözlərinə görə, marketinq mexanizmləri bir çox insanı şəkərdən imtina etməyə və guya “düzgün qida”ya keçməyə sövq edir, halbuki bu məhsulların əksəriyyəti sadəcə reklamın nəticəsidir.
“Şəhərin mərkəzi küçələri ilə gəzirsiniz və ideal bədən quruluşuna malik insanların plakatlarını görürsünüz. Bu zaman istər-istəməz düşüncə formalaşır ki, norma məhz budur və hamı buna can atmalıdır”, — deyə Kuzmenko qeyd edib.
Onun sözlərinə görə, insanlar özlərini başqaları ilə müqayisə etməyə başlayır, özlərindən narazı qalır və nəsə səhv olduqlarını düşünürlər. Halbuki əsas olan özünü olduğu kimi sevməyi öyrənmək və hərəkəti sevməkdir.
Dietoloq vurğulayıb ki, marketinq tərəfindən təqdim olunan bədən idealı bir çox insanlar üçün fizioloji baxımdan mümkünsüzdür. Bu isə özündən narazılıq hissi yaradır və insanları “möcüzəvi” pəhrizlərə və məhsullara yönəldir. Həkim başqalarının standartlarının arxasınca qaçmamağa və öz sağlamlığına diqqət yetirməyə çağırıb.

